vasárnap

Valentin napi sms-ek :)

Volt idő mikor megismertelek,volt idő mikor megkedveltelek és van most,hogy már nagyon szeretlek!

Vannak olyan zugok az emberek szívében, amelyek még nem élnek. Azért költözik beléjük a szenvedés, hogy életre keljenek.

Van 10 másodperced, hogy visszaírj, különben tartozol 1 szeretkezéssel! Ebből már 7 letelt, és most még 3 ... már TARTOZOL!

Valakit szeretni, annyit jelent: mint egyedül gyönyörködni oly csodában, amely mindenki más számára láthatatlan!

Valaki titokban rólad álmodik, valaki rólad szövi legszebb álmait. Valaki szemében miattad könny ragyog, hidd el ez a valaki én vagyok.

Vajon tudod-e, mi ez a láz, ami bennem ég? Vajon tudod-e, mit teszel, ha hozzámérsz? Égek a vágytól, hogy veled legyek!

Uzenet jott a szellel,egy szerelemrol ami nagy titok. Atolelt s fulembe sugta ,csak a Tied vagyok,csak a Tied vagyok.

Tudnod kell hogy Tied a szívem, elcsented, de vissza nem kérem, s mert szív nélkül élni nem lehet, cserébe elhoztam a Tiedet.

Több vagy nekem,mint gondolod, Bár ezt érzed s tudod Lángoló szívem mely érted dobog, Szeret téged s örökké szeretni fog!

Telnek-múlnak a napok, És én egyre boldogabb vagyok. Boldog vagyok, mert vagy nekem, Drága egyetlen Szerelmem.

Te vagy nekem az egyetlen. Véges közt a végtelen. Vágyak közt a féktelen. Fontosban a lételem, Szívemben a szerelem.

Te vagy az életem, Te vagy a halálom, Te vagy az örömöm,Te vagy a bánatom.Te vagy az árnyék, Te vagy minden amire csak vágynék!!!

Te vagy a legnagyobb meglepetés, ami eddig ért az életben, és minden csókkal újabb ajándékokat kapok Tőled!

Te vagy a kezdet, te vagy a vég. Nélküled oly felhős az ég. Veled élmény minden napom, szeretlek téged nagyon nagyon!

Te azért születtél, hogy szeressenek. Én azért, hogy szeresselek. Csak annyit ér az életem, amennyi boldogságot Te adsz nekem!

Szükségem van a Napra, a Holdra, a csillagokra és Rád. A Napra nappal, a Holdra és a csillagokra éjjel, Rád pedig örökké!!!

Szíved egy cella, melynek én vagyok a rabja .Nem tudok szabadulni, de nem is akarok, mert a szíved rabjának lenni csodás dolog.

Szia! Én az álmot hozó pici manó vagyok, s azért küldtek, hogy édes legyen álmod és vigyázzak Rád!

Szeretni ne tanulj korán. Ha szeretsz, szeress igazán. Szíved legyen inkább meghalni kész, mint elhagyni azt kit szeretni vélsz.

Szeretném szívemet kitépni, s virág helyett ablakodba tenni. Hogyha látnád hervadó szívemet, akkor elhinnéd hogy igazán szeretlek.

Szeretném nyelvemmel érezni nyelvedet, szeretném ha valóra válna a képzelet. Te légy álmaim vágya, legyen testem tested puha ágya!

Szeretnék szeretni, szerelmet szerezni, szerelmes szívemet szívedhez szegezni, szólj hát szívemnek szerelme, szabad-e szeretni?

Szeretnék szemedbe nézni, elmondani nélküled nem érdemes élni. Ha a síron túl is van egy élet, ott sem szeretnék mást, csak téged!